Silniki TRX - docieranie, regulacja i ustawienia
Lewe powietrze - nieszczelności w silnikach
Silniki - większa żywotność sprzęgła
Revo i T-Maxx - regulacja 2 biegu w skrzyni biegów
Z powodu nieszczelności gaźnika i
poszczególnych elementów bloku silnika można doprowadzić do nadmiernego
przegrzewania, spadku
osiągów oraz problemów z regulacją silnika. Prosty test na "wodę" pozwoli
zlokalizować nieszczelności silnika.
A więc zaczynamy: odpalamy nasz model i stawiamy na
podwyższeniu
aby móc delikatnie dodawać
gazu z kołami bez styku z podłożem; psikamy z typowego zraszacza wodą (można do tego celu użyć dowolnego spryskiwacza z wodą) w okolicach gaźnika, łączenia bloku z głowicą oraz
tylniej ścianki silnika. Jeżeli silnik momentalnie zgaśnie po tym zabiegu
oznacza zassanie lewego powietrza w miejscach w których spryskaliśmy wodą.
Woda zawarta w powietrzu dostaje się do wnętrza silnika i powoduje zazwyczaj
nadmierne wzbogacenie mieszanki i zgaśnięcie silnika. Po znalezieniu
nieszczelności w naszym silniku zabieramy
się do naprawy.
Po lewej: Podkładka (i) pod głowicą mogą być przyczyną
zasysania lewego powietrza przez silnik. jeżeli nasze podkładki mają ślady
wgnieceń i wgłębień po jakimś "syfie" należałoby je wymienić
na nowe, a gdy nie mamy takiej możliwości na nowe dokręcamy delikatnie głowicę
silnika śrubami na przemian dla idealnego dopasowania głowicy do bloku
silnika.
Po prawej: Jeżeli podkładka pod świecą jest zniszczona co łatwo
zauważyć gdy przylepia nam się wszelaki syf z zewnątrz po jeździe do
paliwka które nam ucieka przez tą podkładkę zniszczoną. W takim wypadku
najlepiej wymienić podkładkę na nową i dobrze i dobrym kluczem świecę
dokręcać :)
NAPRAWA | ||||||||||||
|
||||||||||||
|
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.