W 2011 roku zaczynam przygodę z modelem truggy japońskiego producenta Mugen MBX-6T ECO w wersji elektrycznej z konwersją Tekno V4 i centralnym dyferencjałem typu slipperential firmy Rc-Monster.

    

   


Mugen w żywiole, karoseria malowana aerografem osobiście :)

 


W 2016 r. składam Mugena ponownie. Model złożyłem na podzespołach wersji 5/6/7/8 oraz kilka elementów własnej konstrukcji czyli wyszła hybryda Prorevo MBX-8T ECO :)

   

   

   

   

   


Pierwsza poważniejsza awaria po jazdach na torze w Marklowicach czyli złamana tylnia zwrotnica. Nie byłbym sobą jak bym kolejnej rzeczy nie wykonał sam. Wykonałem kopię oryginału z tworzywa konstrukcyjnego, a dokładnie tecaflonu. Testy terenowe potwierdziły wytrzymałość nowej zwrotnicy :)

   

  



Założyłem regulator ESC Hobbywing XERUN XR8-Plus, który steruje sensorowym silnikiem Tekin T8 4038 2250kV. Waga Mugena po przeróbkach mojego autorstwa z całym bagażem to zaledwie 4,4kg czyli niezła chudzina jak na podwozie Truggy w skali 1/8.

   


Do góry

Copyright © 2004 - 2025 prorevo.pl All rights reserved.