W 2011 roku zaczynam przygodę z modelem truggy
japońskiego producenta
Mugen MBX-6T
ECO
w wersji elektrycznej z konwersją Tekno V4 i centralnym dyferencjałem typu slipperential
firmy
Rc-Monster.
Mugen w żywiole, karoseria malowana aerografem osobiście :)
W 2016 r. składam Mugena ponownie.
Model złożyłem na podzespołach wersji 5/6/7/8 oraz kilka
elementów własnej
konstrukcji czyli wyszła hybryda Prorevo MBX-8T ECO :)
Pierwsza poważniejsza awaria po jazdach na torze
w Marklowicach
czyli złamana tylnia zwrotnica. Nie byłbym sobą jak bym kolejnej
rzeczy nie
wykonał sam. Wykonałem kopię oryginału z tworzywa
konstrukcyjnego, a dokładnie tecaflonu. Testy terenowe
potwierdziły wytrzymałość
nowej zwrotnicy :)
Założyłem regulator ESC Hobbywing XERUN
XR8-Plus,
który steruje sensorowym silnikiem Tekin T8 4038 2250kV.
Waga
Mugena po przeróbkach mojego autorstwa z całym bagażem to
zaledwie 4,4kg czyli niezła
chudzina jak na podwozie Truggy w skali 1/8.
Do
góry
Copyright © 2004 - 2025 prorevo.pl All rights reserved.